sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitienpäivä

Haluan toivottaa paljon Onnea todella Rakkaalle äidilleni ja molemmille mummeilleni <3

He ovat kaikki opettaneet ja vaikuttaneet nykyiseen elämääni suuresti ja he kaikki ovat äärettömän rakkaita minulle.

Mummi (isän puolelta)
Hän on opettanut minulle, itsehillintää ja tyyneyttä. Ehkä myös heidän (mummin ja papan) rahan käyttö on vaikuttanut omaani. He eivät ole koskaan milläänlailla esitelleet ja tuhlanneet rahojaan vaan ovat säästäneet. Koen että se on yksi suurimmista oppimistani asioista, koska olen aika hyvä säästämään rahaani vaikka välillä sattuu hiukan lipsahduksia. Muistelen lämmöllä aikoja, kun kesäisin olin heidän mökillä uimassa. Saatoin uida koko päivän ja ottaa mummin kanssa aurinkoa. Vaikka emme ole samaa lihaa ja verta, koen vahvasti heidän olevan isovanhempiani. ja vaikka en juttelekkaan heidän kanssaan usein, he ovat hyvin rakkaita minulle, vaikka emme sitä ääneen sano. Paljon onnea rakas Mummini <3

Mummi (äidin puolelta)
Tältä mummilta olen oppinut paljon käsitöistä, ruualaitosta ja poliisi sarjoista. Vietin paljon aikaa lapsena heidän luonaan ja he (mummi ja ukki) kutsuvatkin minua heidän lellikikseen, ja pihtäähän se vähän paikkaansa x) Mummilta olen oppinut kutomisen ja vielä enemmän ristipistojen ilon. Heidän luonaan tunnen olevani kotona. Heidän seura, ruoka ja kodin lämpö ovat asioita mitä heissä kaipaan kovasti. Olen viime aikoina itsekkin taas tykästynyt tekemään ristipistoja ja olen lähettänyt niitä heille korttien muodossa ja he ovat niitä ylpeänä esitelleet tutuilleen. Mummin ruoka on yksi parhaimmista, joten soittelen välillä kysyäkseni ohjeita ja siitähän tulee melkein yhtä hyvää kun mumminki. Nuorena vietin mummin kans illat sohvalla katsoen Poirottia ja muita rikossarjoja, ei kuitenkaan CSItä :) Yritän aina välillä soitella mummille, mutta mummi ei tykkää oikeen puhelimessa puhua, mutta täytyy se silti välillä soittaa. Toivottavasti he tietävät kuinka paljon he merkitsevät minulle ja tulevat aina merkitsemään. Paljon onnea rakas Mummini <3

Äiti
Äidiltä olen oppinut ainakin hiukan tempperamenttiä, jonkinlaista uskoa yliluonnolliseen ja sisustamisen. Olen hyvin onnellinen siitä, että äiti jaksoi biologisen isäni lähdettyä etsiä uuden miehen, josta sainkin maailman parhaimman isän ja isovanhemmat. Paljon haluan antaa myös kiitosta siitä, että hän on huolehtinut, että olen saanut parhaan mahdollisen hoidon sairaana ollessani. Ja myös ihanista pikkusiskoistani. Ihailen hänen kannustamistaan ja sitä, että hän on opettanut minua pitämään puoleni ja olemaan vahva. Olen ylpeä voidessani sanoa olevani hänen tyttö. Hyvää äitienpäivää rakas Äiti <3

Vielä paljon onnea heille kaikille ja muistakaa, että olette kaikki hyvin tärkeitä ja rakkaita vaikka emme sitä usein ääneen sano <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti